Torsebro Resor

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Dennis Nilsson - 8 november 2014 05:11

Klockan 03:00 ringde det i hela huvudet! Nä just det, det var bara väckarklockan..
Helt otroligt vilken dum tid att vakna på. Jag ville stiga upp, men det ville inte min trötta kropp.
Efter att en dusch blev jag lite piggare. Givetvis var två koppar nymalet kaffe ett måste!
Nu sitter vi i bilen på väg genom ett ödsligt Skånelandskap. Det är mörkt, det regnar och vi har bara en bil en bit framför oss. Det är väldigt lugnt på vägen. Vi möter en och annan lastbil, men yrkestrafiken sover ju aldrig.
Jag har funderat på om jag fick med allt i packningen. Det har jag nog. Vi ska checka in på Nordic Hotel utanför Lübeck. Jag tror att det ligger i en förort till Lübeck, närmare bestämt Stockeldorf. Det är ett fyrstjärnigt hotell som ska vara mycket bra att bo på. Men innan dess ska vi äta frukost, shoppa och besöka Lübeck.
Nu ska jag luta mig tillbaka, lyssna på musik och fortsätta planera inför julkalendern som vi har via Facebook.
Under tiden kan du bli vän med oss på Facebook, passa även på att besöka www. torsebroresor.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards