Torsebro Resor

Alla inlägg under oktober 2014

Av Dennis Nilsson - 31 oktober 2014 20:43

Denna helgen kommer jag besöka Stockholm. Nattåget från Skåne med egen kupé. Frukost på hotell Viking och sedan ska jag försöka ställa av väska på hotellet jag ska bo på, innan jag gör Stockholm. Övernattning kommer att ske på Sheraton. Vi får väl se hur detta går. Jag håller er uppdaterad.
Jag tar med mig 3 stycken presentkort på 300kr styck.
De 3 första som hälsar
på mig och säger
"Jag bokar hotell med ditt företag" får vars ett presentkort.
Tre timmar till avgång
Under tiden, besök www.torsebroresor.se och se vilket drömhotell du vill bo på!

Av Dennis Nilsson - 29 oktober 2014 21:33

Ja, det är en bra fråga. Det kanske beror på hur långt man ska resa eller man väntar bara på att tillfället ska komma då man träffas igen? Ska man kanske ha en lite present med sig?
Ska man stå länge och kramas eller ska kyssas. Har ni några förslag, så är det bara att kommentera och berätta.

Av Dennis Nilsson - 29 oktober 2014 01:24

Nu delar vi ut de sista biobiljetterna till de som bokar hotellrum från vår startsida. Vi har 20 par biljetter kvar. Först till kvar är det som gäller.

Det har varit populärt bland våra kunder att boka från startsidan och det bästa av allt är att vi har upp till 70% rabatt på hotellrum.

Boka ditt hotellrum på www.torsebroresor.se


Av Dennis Nilsson - 17 oktober 2014 19:27

God kväll!!!


Fredag kväll och det är lugnt. Dags att krypa upp i fåtöljen med en bra bok i höstmörkret eller varför inte bege sig till varmare breddgrader och läsa en bok i solstolen under en vajande palm. Vilket du än väljer så har du chans att vinna en trevlig lässtund. Vi lottar ut 1 pocketbok till vardera 5 lyckliga vinnare!

Skriv i kommentarsfältet var du helst vill sitta och läsa din bok! Letar du efter solstolen och vajande palmer, så besök vår hemsida www.torsebroresor.se Tävlingen slutar innan vintertiden börjar.


Önskar er en trevlig kväll!!

Dennis Nilsson, Torsebro Resor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards